Contact

Vragen over je bestelling of over Rottlucht in het algemeen? Neem gerust contact op of lees op je gemak de antwoorden op veelgestelde vragen

Info

Rottlucht
kvk: 60000635

Bel of App ons

Ronald: 06 42297877
Stefan:  06 10501514

Mail ons

info@Rottlucht.nl

Naam
E-mail
Bericht
Het bericht is succesvol verstuurd. Je krijgt zo snel mogelijk reactie.
Er is iets misgegaan. Probeer het opnieuw of neem via een andere manier conctact op.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik betalen?

Betalen op Rottlucht kan via IDEAL, Paypal en achteraf via Billink. Er worden geen extra kosten in rekening gebracht.

Worden er verzendkosten gerekend?

We rekenen €5,50,- verzendkosten tot een aankoopbedrag van €25,-. Boven een bestelwaarde van €25,- is verzending volledig gratis.

Wat is de gemiddelde levertijd?

Wij verwerken je order uiterlijk één dag na je aankoop. Vervolgens gaat hij op de post. In totaal kan het hierdoor 2 tot 3 werkdagen duren voordat je Rottlucht in huis hebt.

Wat is het verschil tussen Geurwater en After Shave?

Rottlucht Geurwater en Rottlucht After Shave hebben een vergelijkbare geur. Geurwater is een eau de parfum. De geur blijft de hele dag hangen.
After Shave zit meer in de richting van een eau de cologne. De geur blijft een paar uur hangen en er zit meer alcohol in om de huid na het scheren te ontsmetten.

Kan ik mijn aankoop terugsturen?

Na ontvangst heb je twee weken de tijd om je te bedenken. Stuur een mailtje naar info@rottlucht.nl om aan te geven dat je de bestelling wilt retourneren. Vervolgens mailen wij je het retourformulier, en heb jij nogmaals 14 dagen de tijd om het pakketje inclusief het retourformulier op de post te doen. Zodra we het pakketje hebben ontvangen, storten wij het aankoopbedrag terug. Zodra we dit gedaan hebben geven we je een seintje. Het kan afhankelijk van de bank een aantal werkdagen duren voordat dit op je rekening staat.

Ik heb geen bevestiging gekregen. Wat nu?

Je krijgt altijd minimaal 2 mailtjes van ons. De eerste als wij je bestelling hebben ontvangen. De tweede als de bestelling is verwerkt en is overgedragen aan de postbezorger. Heb je na 10 minuten nog steeds niets binnen, check dan even je spamfolder. Helaas komen onze mailtjes nog wel eens in de spamfolder terecht. Ook niets in de spamfolder en twijfel je of je bestelling goed binnen is gekomen? Neem gerust contact met ons op.

Indien je een account hebt aangemaakt op Rottlucht.nl kan je in onder “mijn account” zien wat de status van je bestelling is. Staat deze op “afgerond” dan is hij overgedragen aan de postbezorger..